Наукові публікації : [466] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 201 до 220 з 466
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Методологічні засади пріоритетних напрямів наукових досліджень у аграрній економіці УкраїниДаниленко, Анатолій Степанович; Danylenko, Anatolii; Варченко, Ольга Миронівна; Varchenko, Olga; Крисанов, Дмитро Федосович; Krysanov, Dmytro
2011Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствамиАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствахАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Особливості маркетингової діяльності підприємств АПКАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Організаційно-правові засади формування сільськогосподарської кооперації у провідних країнах світуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробниківАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2009Основні напрями формування інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств регіонуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020-10-30Вплив надійності технічних засобів на економічну ефективність їх використанняГутко, Людмила Миколаївна; Gutko, Lyudmila; Гутко, Людмила Николаевна; Сенчук, Микола Миколайович; Senchuk, Mykola; Сенчук, Николай Николаевич
2014Особенности формирования потребительского спроса на агропродовольственном рынке УкраиныАртимонова, Ирина Викторовна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2016Peculiarities of consumer demand formation in the food market in terms of macroeconomic instabilityVarchenko, Olga; Варченко, Ольга Миронівна; Artimonova, Irina; Артімонова, Ірина Вікторівна
2010Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2010Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2017Доходи місцевих бюджетів УкраїниДраган, Оксана Олександрівна; Drahan, Oksana
2017Обгрунтування засобів стимулювання збуту на агропродовольчому ринкуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Оцінка ринкової вартості фінансових інвестицій підприємств корпоративного типуАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2019Вплив євроінтеграційних процесів на агропродовольчий сектор УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Тенденції розвитку інституційної структури фінансового ринку УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Функціонування агропродовольчого ринку у системі економічної та продовольчої безпекиАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Фінансові важелі впливу на формування системи продовольчої безпеки України в умовах євроінтеграціїАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
2020Аналіз діяльності фондових бірж на ринку цінних паперів УкраїниАртімонова, Ірина Вікторівна; Artimonova, Irina
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 201 до 220 з 466