Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5686
Назва: Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств
Інші назви: Methodical approaches to estimation of marketing activities efficiency at agrarian enterprises
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Ключові слова: агромаркетинг, потенціал підприємства, маркетинговий кооператив, комплекс маркетингу, ефективність;agromarketing; enterprise potential; a marketing cooperative; marketing complex; efficiency
Дата публікації: 2010
Видавництво: ВНЗ «Національна академія управління»
Бібліографічний опис: Артімонова І.В.Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств // Актуальні проблеми економіки №5 (107) 2010. - с. 46 - 51.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено зміст ефективності системи агромаркетингу, визначено чинники, які забезпечують ефективне функціонування системи агромаркетингу. Проаналізовано методичні засади оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві. Запропоновано систему показників ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Опис: The article reveals the essence of the agromarketing system efficiency and determines the factors which provide the effecient functioning of the agromarketing system. Methodical grounds for the efficiency estimation of the marketing management at an enterprise are analyzed. The efficiency indices system for the marketing activity of an enterprise is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5686
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
agromarketing.pdf200,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.