Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685
Назва: Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Marketing mix concept as a basis for program-target approach to organization of marketing activity at an enterprise
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Ключові слова: маркетинг-мікс, субмікс, товарний асортимент, упаковка, реклама, збутова мережа, стратегія;marketing mix; submix; merchandise line; package; advertising; distribution network; strategy
Дата публікації: 2010
Видавництво: ВНЗ «Національна академія управління»
Бібліографічний опис: Артімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - №4 (106). - C. 94 - 101.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати дослідження організації маркетингу на переробних підприємствах Київської області, виявлено неефективне використання ними інструментів маркетингу та відсутність стратегії у галузі маркетинг-міксу. Обґрунтовано необхідність застосування оптимального комплексу маркетингу для забезпечення стійкої конкурентної переваги та відповідної позиції на ринку.
Опис: The article explores the results of the research in the field of marketing organization at the processing enterprises of the Kyiv region; their inefficient usage of marketing tools and absence of strategy concerning the marketing mix are demonstrated. Necessity of applying the optimal marketing complex for maintenance of the competitive advantage and the corresponding position at the market is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing_mix.pdf229,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.