Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6011
Назва: Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами
Інші назви: On the issue of organizational principles of agricultural marketing by agricultural enterprises
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Ключові слова: аграрний маркетинг, агропідприємства, ринок, управління;agricultural marketing, agricultural enterprises, market, management
Дата публікації: 2011
Видавництво: Національна академія аграрних наук України
Бібліографічний опис: Щодо питання організаційних засад аграрного маркетингу агропідприємствами / І.В. Артімонова // Вісник аграрної науки. – 2011. – № 10 – С. 65–67.
Короткий огляд (реферат): Перехід до ведення господарської діяльності на принципах маркетингу у кожному аграрному підприємстві має особливий характер і залежить від багатьох факторів ( спеціалізації, обсягів реалізації та ін.). При організації служби маркетингу керівництво повинно дбати про те, щоб концепція маркетингу стала основою господарської діяльності організації, домінуючою функцією управління.
Опис: The transition to economic activity on the principles of marketing in each agricultural enterprise has a special character and depends on many factors (specialization, sales, etc.). When organizing a marketing service, management must ensure that the concept of marketing becomes the basis of economic activity of the organization, the dominant function of management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6011
УДК: 339.13:631.152
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
On_the_issue_of_organizational.pdf90,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.