Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5909
Назва: Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробників
Інші назви: Principles and directions of introduction of the modern concept of marketing in practical activity of agrarian commodity producers
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Ключові слова: концепція управління маркетингом, концепція стосунків, маркетингова стратегія, потреба, цільовий ринок;marketing management concept, relationship concept, marketing strategy, need, target market
Дата публікації: 2009
Видавництво: Біла Церква: БНАУ
Бібліографічний опис: Артімонова І.В. Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробників / І.В. Артімонова // Вісник Білоцерківського державного аграрного університету. – 2009. – № 63. – С. 136-140.
Короткий огляд (реферат): Обгрунтовано необхідність впровадження сучасної концепції маркетингу як ефективного інструменту забезпечен­ня сталого розвитку. Визначено, що концепція відносин у діяльності сільськогосподарських підприємств проявляється у процесі інтеграції різних суб’єктів агропродовольчого виробництва та ринкової інфраструктури. Узагальнено прак­тичні підходи до впровадження сучасної маркетингової концепції стосунків у практичну діяльність вітчизняних аграр­них підприємств, яка дозволить встановити довгострокову взаємодію з партнерами по бізнесу
Опис: The necessity of introduction of the modern concept of marketing as an effective tool of maintenance of sustainable development is substantiated. It is determined that the concept of relations in the activity of agricultural enterprises is manifested in the process of integration of various subjects of agro-food production and market infrastructure. The practical approaches to introduction of the modern marketing concept of relations in practical activity of the domestic agrarian enterprises which will allow to establish long-term interaction with business partners are generalized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5909
УДК: 631.1.027.001.11: 338.432
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Principles_and_directions.pdf403,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.