Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2021-03-18T10:52:42Z-
dc.date.available2021-03-18T10:52:42Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Засади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробників / І.В. Артімонова // Вісник Білоцерківського державного аграрного університету. – 2009. – № 63. – С. 136-140.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5909-
dc.descriptionThe necessity of introduction of the modern concept of marketing as an effective tool of maintenance of sustainable development is substantiated. It is determined that the concept of relations in the activity of agricultural enterprises is manifested in the process of integration of various subjects of agro-food production and market infrastructure. The practical approaches to introduction of the modern marketing concept of relations in practical activity of the domestic agrarian enterprises which will allow to establish long-term interaction with business partners are generalized.uk_UA
dc.description.abstractОбгрунтовано необхідність впровадження сучасної концепції маркетингу як ефективного інструменту забезпечен­ня сталого розвитку. Визначено, що концепція відносин у діяльності сільськогосподарських підприємств проявляється у процесі інтеграції різних суб’єктів агропродовольчого виробництва та ринкової інфраструктури. Узагальнено прак­тичні підходи до впровадження сучасної маркетингової концепції стосунків у практичну діяльність вітчизняних аграр­них підприємств, яка дозволить встановити довгострокову взаємодію з партнерами по бізнесуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБіла Церква: БНАУuk_UA
dc.subjectконцепція управління маркетингом, концепція стосунків, маркетингова стратегія, потреба, цільовий ринокuk_UA
dc.subjectmarketing management concept, relationship concept, marketing strategy, need, target marketuk_UA
dc.titleЗасади та напрями впровадження сучасної концепції маркетингу у практичну діяльність аграрних товаровиробниківuk_UA
dc.title.alternativePrinciples and directions of introduction of the modern concept of marketing in practical activity of agrarian commodity producersuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.1.027.001.11: 338.432uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Principles_and_directions.pdf403,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.