Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11766
Назва: Вітамінізоване молоко: користь чи маркетинговий хід
Інші назви: Vitaminized milk: benefit or marketing ploy
Автори: Кульбаченко, Юлія Леонідівна
Kulbachenko, Yuliya
Загоруй, Людмила Петрівна
Zagoruy, Ludmila
Ключові слова: вітамінізоване молоко;fortified milk;вітаміни;vitamins;поживна цінність молока;nutritional value of milk
Дата публікації: 2022
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Кульбаченко Ю. Л. Вітамінізоване молоко: користь чи маркетинговий хід / Ю. Л. Кульбаченко, Л. П. Загоруй // Новітні технології виробництва та переробки продукції тваринництва, харчові технології: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф (Біла Церква, 17 листопада 2022 р.). – Біла Церква: БНАУ, 2022.- С. 49–51.
Серія/номер: Новітні технології виробництва та переробки продукції тваринництва, харчові технології;
Короткий огляд (реферат): Проведено порівняльну характеристику вітамінізованого молока з традиційним. Встановлено, що вітамінізоване молоко є чудовою альтернативою для забезпечення добової потреби людини у вітамінах.
Опис: A comparative characterization of vitaminized milk with traditional milk was carried out. It has been established that vitaminized milk is an excellent alternative for providing a person's daily need for vitamins.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11766
УДК: 637
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vitaminizovane_mol.pdf753,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.