Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6766
Title: Конкурентноспроможність підприєства
Other Titles: Competitiveness of the enterprise
Authors: Юхименко, Петро Іванович
Yuhymenko, Petro
Keywords: конкурентноспроможність, продукція, послуга, пропозиція, товар;competitiveness, products, service, supply, goods
Issue Date: 24-Jun-2021
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: «Конкурентоспроможність підприємства». Методичні вказівки для підготовки семінарських занять та самостійної роботи здобувачами другого рівня (магістерського) вищої освіти спеціальності: 051 Економіка. Біла Церква. 2021. 57 с.
Abstract: Основною характеристикою підприємства, з точки зору, конкурентної боротьби є його конкурентоспроможність. Вона визначає життєздатність підприємства, результати його виробничо-збутової діяльності в умовах ринкової конкуренції. Конкуренція примушує підприємства всіх форм власності постійно відслідковувати зміни попиту та пропозиції, вартості матеріальних ресурсів, зменшувати витрати на виробництво, покращувати якість своєї продукції та послуг, що реалізуються на ринку, підвищувати свою конкурентоспроможність. Конкурентоспроможність - ринкова категорія, що має динамічний, мінливий характер. Так, при незмінних якісних характеристиках товару, його конкурентоспроможність може змінюватися в широких межах залежно від кон'юнктури ринку, дій конкурентів, зміни цін, рекламних заходів тощо.
Description: The main characteristic of the enterprise, in terms of competition is it competitiveness. It determines the viability of the enterprise, its results production and marketing activities in conditions of market competition. Competition forces companies of all forms of ownership to constantly monitor changes supply and demand, the cost of material resources, reduce production costs, to improve the quality of their products and services sold on the market, to improve their own competitiveness.Competitiveness - a market category that has a dynamic, changing nature. So, with constant quality characteristics of the product, its competitiveness may change in a wide range depending on market conditions, actions of competitors, changes in prices, promotional activities etc.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6766
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Методичка КСП.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.