Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮхименко, Петро Іванович-
dc.contributor.authorYuhymenko, Petro-
dc.date.accessioned2021-09-28T05:42:10Z-
dc.date.available2021-09-28T05:42:10Z-
dc.date.issued2021-06-24-
dc.identifier.citation«Конкурентоспроможність підприємства». Методичні вказівки для підготовки семінарських занять та самостійної роботи здобувачами другого рівня (магістерського) вищої освіти спеціальності: 051 Економіка. Біла Церква. 2021. 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6766-
dc.descriptionThe main characteristic of the enterprise, in terms of competition is it competitiveness. It determines the viability of the enterprise, its results production and marketing activities in conditions of market competition. Competition forces companies of all forms of ownership to constantly monitor changes supply and demand, the cost of material resources, reduce production costs, to improve the quality of their products and services sold on the market, to improve their own competitiveness.Competitiveness - a market category that has a dynamic, changing nature. So, with constant quality characteristics of the product, its competitiveness may change in a wide range depending on market conditions, actions of competitors, changes in prices, promotional activities etc.uk_UA
dc.description.abstractОсновною характеристикою підприємства, з точки зору, конкурентної боротьби є його конкурентоспроможність. Вона визначає життєздатність підприємства, результати його виробничо-збутової діяльності в умовах ринкової конкуренції. Конкуренція примушує підприємства всіх форм власності постійно відслідковувати зміни попиту та пропозиції, вартості матеріальних ресурсів, зменшувати витрати на виробництво, покращувати якість своєї продукції та послуг, що реалізуються на ринку, підвищувати свою конкурентоспроможність. Конкурентоспроможність - ринкова категорія, що має динамічний, мінливий характер. Так, при незмінних якісних характеристиках товару, його конкурентоспроможність може змінюватися в широких межах залежно від кон'юнктури ринку, дій конкурентів, зміни цін, рекламних заходів тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectконкурентноспроможність, продукція, послуга, пропозиція, товарuk_UA
dc.subjectcompetitiveness, products, service, supply, goodsuk_UA
dc.titleКонкурентноспроможність підприєстваuk_UA
dc.title.alternativeCompetitiveness of the enterpriseuk_UA
dc.typeМетодичні рекомендаціїuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичка КСП.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.