Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685
Title: Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Marketing mix concept as a basis for program-target approach to organization of marketing activity at an enterprise
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Keywords: маркетинг-мікс, субмікс, товарний асортимент, упаковка, реклама, збутова мережа, стратегія;marketing mix; submix; merchandise line; package; advertising; distribution network; strategy
Issue Date: 2010
Publisher: ВНЗ «Національна академія управління»
Citation: Артімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - №4 (106). - C. 94 - 101.
Abstract: У статті висвітлено результати дослідження організації маркетингу на переробних підприємствах Київської області, виявлено неефективне використання ними інструментів маркетингу та відсутність стратегії у галузі маркетинг-міксу. Обґрунтовано необхідність застосування оптимального комплексу маркетингу для забезпечення стійкої конкурентної переваги та відповідної позиції на ринку.
Description: The article explores the results of the research in the field of marketing organization at the processing enterprises of the Kyiv region; their inefficient usage of marketing tools and absence of strategy concerning the marketing mix are demonstrated. Necessity of applying the optimal marketing complex for maintenance of the competitive advantage and the corresponding position at the market is grounded.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketing_mix.pdf229,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.