Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2021-02-16T13:29:15Z-
dc.date.available2021-02-16T13:29:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - №4 (106). - C. 94 - 101.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5685-
dc.descriptionThe article explores the results of the research in the field of marketing organization at the processing enterprises of the Kyiv region; their inefficient usage of marketing tools and absence of strategy concerning the marketing mix are demonstrated. Necessity of applying the optimal marketing complex for maintenance of the competitive advantage and the corresponding position at the market is grounded.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати дослідження організації маркетингу на переробних підприємствах Київської області, виявлено неефективне використання ними інструментів маркетингу та відсутність стратегії у галузі маркетинг-міксу. Обґрунтовано необхідність застосування оптимального комплексу маркетингу для забезпечення стійкої конкурентної переваги та відповідної позиції на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВНЗ «Національна академія управління»uk_UA
dc.subjectмаркетинг-мікс, субмікс, товарний асортимент, упаковка, реклама, збутова мережа, стратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing mix; submix; merchandise line; package; advertising; distribution network; strategyuk_UA
dc.titleКонцепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing mix concept as a basis for program-target approach to organization of marketing activity at an enterpriseuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing_mix.pdf229,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.