Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4179
Назва: Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах
Інші назви: Features of formation of marketing expenses at agricultural enterprises
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Ключові слова: маркетингові витрати;marketing costs;аграрні підприємства;agricultural enterprises
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Артімонова І.В. Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах / І.В. Артімонова // Формування ринкових відносин. -2012. - №3(130). - С.122-125.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні складові системи управління витратами маркетингу в аграрному секторі. Представлена структурна схема взаємодії функцій управління маркетинговими витратами на агропідприємствах. Встановлена об'єктивна необхідність формування витрат маркетингу в господарствах різних форм власності.
Опис: The article covers the main components of the marketing expenses management system in the agricultural sector. A structural diagram of the interaction of marketing costs management functions at agribusinesses is presented. The objective necessity of formation of marketing expenses in farms of different forms of ownership is established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4179
УДК: 338.43
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_formuvannya.pdf199 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.