Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4179
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.date.accessioned2020-02-12T10:26:32Z-
dc.date.available2020-02-12T10:26:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Особливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствах / І.В. Артімонова // Формування ринкових відносин. -2012. - №3(130). - С.122-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/4179-
dc.descriptionThe article covers the main components of the marketing expenses management system in the agricultural sector. A structural diagram of the interaction of marketing costs management functions at agribusinesses is presented. The objective necessity of formation of marketing expenses in farms of different forms of ownership is established.uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні складові системи управління витратами маркетингу в аграрному секторі. Представлена структурна схема взаємодії функцій управління маркетинговими витратами на агропідприємствах. Встановлена об'єктивна необхідність формування витрат маркетингу в господарствах різних форм власності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові витратиuk_UA
dc.subjectmarketing costsuk_UA
dc.subjectаграрні підприємстваuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на аграрних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of formation of marketing expenses at agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.43uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osoblyvosti_formuvannya.pdf199 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.