Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424
Назва: Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості
Інші назви: Direction of substantiation of marketing strategy for the enterprises of sugar industry
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Слупян, Катерина Вікторівна
Slupyan, Kateryna
Ключові слова: цукрове виробництво;sugar production;маркетингові стратегії;marketing strategies;диверсифікація;diversification
Дата публікації: 2010
Видавництво: УААН
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості / О.М. Варченко, К.В. Слупян // Вісник аграрної науки. - 2010. - №3(683). - С.61-64.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність застосування маркетингових стратегій для розвитку підприємств цукрової галузі. Узагальнено основні напрями диверсифікації переробних підприємств та їхній вплив на ефективність бурякоцукрового виробництва.
Опис: The expediency of using marketing strategies for development is substantiated enterprises of the sugar industry. The main directions of diversification of processing enterprises and their influence on the efficiency of sugar beet production are summarized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424
УДК: 658.8:338.439.5: 664.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
napryamy_obgruntuvannya.pdf191,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.