Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424
Title: Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості
Other Titles: Direction of substantiation of marketing strategy for the enterprises of sugar industry
Authors: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Слупян, Катерина Вікторівна
Slupyan, Kateryna
Keywords: цукрове виробництво;sugar production;маркетингові стратегії;marketing strategies;диверсифікація;diversification
Issue Date: 2010
Publisher: УААН
Citation: Варченко О.М. Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості / О.М. Варченко, К.В. Слупян // Вісник аграрної науки. - 2010. - №3(683). - С.61-64.
Abstract: Обґрунтовано доцільність застосування маркетингових стратегій для розвитку підприємств цукрової галузі. Узагальнено основні напрями диверсифікації переробних підприємств та їхній вплив на ефективність бурякоцукрового виробництва.
Description: The expediency of using marketing strategies for development is substantiated enterprises of the sugar industry. The main directions of diversification of processing enterprises and their influence on the efficiency of sugar beet production are summarized.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424
metadata.dc.identifier.udc: 658.8:338.439.5: 664.1
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
napryamy_obgruntuvannya.pdf191,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.