Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарченко, Ольга Миронівна-
dc.contributor.authorVarchenko, Olga-
dc.contributor.authorСлупян, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorSlupyan, Kateryna-
dc.date.accessioned2018-10-26T08:41:01Z-
dc.date.available2018-10-26T08:41:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВарченко О.М. Напрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловості / О.М. Варченко, К.В. Слупян // Вісник аграрної науки. - 2010. - №3(683). - С.61-64.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1424-
dc.descriptionThe expediency of using marketing strategies for development is substantiated enterprises of the sugar industry. The main directions of diversification of processing enterprises and their influence on the efficiency of sugar beet production are summarized.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність застосування маркетингових стратегій для розвитку підприємств цукрової галузі. Узагальнено основні напрями диверсифікації переробних підприємств та їхній вплив на ефективність бурякоцукрового виробництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУААНuk_UA
dc.subjectцукрове виробництвоuk_UA
dc.subjectsugar productionuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.titleНапрями обґрунтування маркетингових стратегій для підприємств цукрової промисловостіuk_UA
dc.title.alternativeDirection of substantiation of marketing strategy for the enterprises of sugar industryuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc658.8:338.439.5: 664.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
napryamy_obgruntuvannya.pdf191,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.