Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029
Назва: The impact of digital marketing on consumer behavior
Інші назви: Вплив цифрового маркетингу на поведінку споживачів
Автори: Hulak, Anna
Гулак, Анна Максимівна
Herasymenko, Iryna
Герасименко, Ірина Олександрівна
Ключові слова: digital marketing, digital technologies, consumers, market analysis, strategic planning.;цифровий маркетинг, цифрові технології, споживачі, аналіз ринку, стратегічне планування.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Anna Hulak, Iryna Herasymenko. The impact of digital marketing on consumer behavior. Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», 24-25 жовтня 2024 р., м. Хмельницький. С. 31-33. URL: https://drive.google.com/file/d/159AaPey74F_FQTAXs9kM7j-ynbKn0jCe/view/
Короткий огляд (реферат): The impact of digital marketing as an integral part of modern marketing and strategies that change consumer behavior in the market is investigated.
Опис: Досліджено вплив цифрового маркетингу як невід’ємної частини сучасного маркетингу та стратегії, що змінюють поведінку споживачів на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029
УДК: 366.1:004
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулак Анна теза.pdf289,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.