Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029
Title: The impact of digital marketing on consumer behavior
Other Titles: Вплив цифрового маркетингу на поведінку споживачів
Authors: Hulak, Anna
Гулак, Анна Максимівна
Herasymenko, Iryna
Герасименко, Ірина Олександрівна
Keywords: digital marketing, digital technologies, consumers, market analysis, strategic planning.;цифровий маркетинг, цифрові технології, споживачі, аналіз ринку, стратегічне планування.
Issue Date: 2024
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Anna Hulak, Iryna Herasymenko. The impact of digital marketing on consumer behavior. Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», 24-25 жовтня 2024 р., м. Хмельницький. С. 31-33. URL: https://drive.google.com/file/d/159AaPey74F_FQTAXs9kM7j-ynbKn0jCe/view/
Abstract: The impact of digital marketing as an integral part of modern marketing and strategies that change consumer behavior in the market is investigated.
Description: Досліджено вплив цифрового маркетингу як невід’ємної частини сучасного маркетингу та стратегії, що змінюють поведінку споживачів на ринку.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029
metadata.dc.identifier.udc: 366.1:004
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулак Анна теза.pdf289,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.