Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHulak, Anna-
dc.contributor.authorГулак, Анна Максимівна-
dc.contributor.authorHerasymenko, Iryna-
dc.contributor.authorГерасименко, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-12-18T07:55:32Z-
dc.date.available2024-12-18T07:55:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationAnna Hulak, Iryna Herasymenko. The impact of digital marketing on consumer behavior. Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Революція креативних індустрій: як маркетинг і менеджмент створюють майбутнє», 24-25 жовтня 2024 р., м. Хмельницький. С. 31-33. URL: https://drive.google.com/file/d/159AaPey74F_FQTAXs9kM7j-ynbKn0jCe/view/uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13029-
dc.descriptionДосліджено вплив цифрового маркетингу як невід’ємної частини сучасного маркетингу та стратегії, що змінюють поведінку споживачів на ринку.uk_UA
dc.description.abstractThe impact of digital marketing as an integral part of modern marketing and strategies that change consumer behavior in the market is investigated.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.subjectdigital marketing, digital technologies, consumers, market analysis, strategic planning.uk_UA
dc.subjectцифровий маркетинг, цифрові технології, споживачі, аналіз ринку, стратегічне планування.uk_UA
dc.titleThe impact of digital marketing on consumer behavioruk_UA
dc.title.alternativeВплив цифрового маркетингу на поведінку споживачівuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc366.1:004uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулак Анна теза.pdf289,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.