Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524
Назва: Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»)
Інші назви: Branding as an effective tool for increasing the efficiency of the company's activity (ACCORDING TO THE MATERIALS OF PRIVATE LIMITED "MYRONIVSKY HLIBOPRODUKT")
Автори: Захарченко, Оксана Володимирівна
Zakharchenko, Oksana
Ключові слова: бренд, брендинг, стратегічні зміни,економічна діяльність;brand, branding, strategic changes, economic activity
Дата публікації: 20-лис-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Захарченко О.В.. Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: С.Г.Батажок,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 90 с.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів ролі брендингу в підвищення ефективності діяльності компанії та рівня конкурентоспроможності. Досліджено особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграційної стратегії Проведена характеристика організаційно-економічних засад функціонування компанії та особливості управління брендами ПрАТ «МХП». Виокремлено роль брендингу у сталому розвитку компанії ПрАТ «Миронівський хлібопродукт». Сформувати рекомендації щодо удосконалення брендингу компанії.
Опис: The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the role of branding in increasing the efficiency of the company's activities and the level of competitiveness. Peculiarities of management of branding enterprises in the conditions of the European integration strategy were studied. Characterization of the organizational and economic principles of the company's functioning and peculiarities of brand management of PrJSC "MHP" were carried out. The role of branding in the sustainable development of Myronivskyi Hliboproduct PJSC is highlighted. Make recommendations for improving the company's branding.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brendyng.pdf512,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.