Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524
Title: Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»)
Other Titles: Branding as an effective tool for increasing the efficiency of the company's activity (ACCORDING TO THE MATERIALS OF PRIVATE LIMITED "MYRONIVSKY HLIBOPRODUKT")
Authors: Захарченко, Оксана Володимирівна
Zakharchenko, Oksana
Keywords: бренд, брендинг, стратегічні зміни,економічна діяльність;brand, branding, strategic changes, economic activity
Issue Date: 20-Nov-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Захарченко О.В.. Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: С.Г.Батажок,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 90 с.
Abstract: Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів ролі брендингу в підвищення ефективності діяльності компанії та рівня конкурентоспроможності. Досліджено особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграційної стратегії Проведена характеристика організаційно-економічних засад функціонування компанії та особливості управління брендами ПрАТ «МХП». Виокремлено роль брендингу у сталому розвитку компанії ПрАТ «Миронівський хлібопродукт». Сформувати рекомендації щодо удосконалення брендингу компанії.
Description: The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the role of branding in increasing the efficiency of the company's activities and the level of competitiveness. Peculiarities of management of branding enterprises in the conditions of the European integration strategy were studied. Characterization of the organizational and economic principles of the company's functioning and peculiarities of brand management of PrJSC "MHP" were carried out. The role of branding in the sustainable development of Myronivskyi Hliboproduct PJSC is highlighted. Make recommendations for improving the company's branding.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Brendyng.pdf512,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.