Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахарченко, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorZakharchenko, Oksana-
dc.date.accessioned2024-02-03T20:18:37Z-
dc.date.available2024-02-03T20:18:37Z-
dc.date.issued2023-11-20-
dc.identifier.citationЗахарченко О.В.. Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: С.Г.Батажок,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9524-
dc.descriptionThe work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of the role of branding in increasing the efficiency of the company's activities and the level of competitiveness. Peculiarities of management of branding enterprises in the conditions of the European integration strategy were studied. Characterization of the organizational and economic principles of the company's functioning and peculiarities of brand management of PrJSC "MHP" were carried out. The role of branding in the sustainable development of Myronivskyi Hliboproduct PJSC is highlighted. Make recommendations for improving the company's branding.uk_UA
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів ролі брендингу в підвищення ефективності діяльності компанії та рівня конкурентоспроможності. Досліджено особливості управління брендинговими підприємствами в умовах євроінтеграційної стратегії Проведена характеристика організаційно-економічних засад функціонування компанії та особливості управління брендами ПрАТ «МХП». Виокремлено роль брендингу у сталому розвитку компанії ПрАТ «Миронівський хлібопродукт». Сформувати рекомендації щодо удосконалення брендингу компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбренд, брендинг, стратегічні зміни,економічна діяльністьuk_UA
dc.subjectbrand, branding, strategic changes, economic activityuk_UA
dc.titleБрендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії (ЗА МЕТЕРІАЛАМИ ПрАТ « МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ»)uk_UA
dc.title.alternativeBranding as an effective tool for increasing the efficiency of the company's activity (ACCORDING TO THE MATERIALS OF PRIVATE LIMITED "MYRONIVSKY HLIBOPRODUKT")uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brendyng.pdf512,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.