Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області)
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise on the basis of partnership approach (on the example of Boryspil Metalware Plant LLC of Kyiv region)
Автори: Чурип, Богдан Олександрович
Churyp, Bohdan
Ключові слова: маркетингова діяльність;партнерський підхід;вхідний контроль;якість;сектор діяльності;ринкове функціонування;marketing activity;partnership approach;incoming control;quality;market functioning;sector of activity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Чурип Б.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: В.А. Биба, доцент. Біла Церква, 2023. 98 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі було досліджено розвиток теоретичних положень та вироблено практичні рекомендації щодо удосконалення розвитку партнерських відносин досліджуваного підприємства в системі маркетингу підприємства. Зроблено висновок, що підприємству доцільно активно формувати програми лояльності за такими напрямами: довіра персоналу до керівництва підприємства; справедливість відносин, що складаються у співробітника із представниками менеджменту підприємства; задоволеність роботою.
Опис: The paper investigated the development of theoretical provisions and the development of practical recommendations for improving the development of partnership relations of the researched company in the company's marketing system. It was concluded that it is expedient for the enterprise to actively form consumer loyalty programs in the following directions: the trust of the staff in the management of the enterprise; the fairness of the employee's relationship with representatives of the company's management; job satisfaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511
УДК: 339.138:658.114
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Churyp.pdf480,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.