Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧурип, Богдан Олександрович-
dc.contributor.authorChuryp, Bohdan-
dc.date.accessioned2024-02-03T20:00:36Z-
dc.date.available2024-02-03T20:00:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧурип Б.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: В.А. Биба, доцент. Біла Церква, 2023. 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511-
dc.descriptionThe paper investigated the development of theoretical provisions and the development of practical recommendations for improving the development of partnership relations of the researched company in the company's marketing system. It was concluded that it is expedient for the enterprise to actively form consumer loyalty programs in the following directions: the trust of the staff in the management of the enterprise; the fairness of the employee's relationship with representatives of the company's management; job satisfaction.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі було досліджено розвиток теоретичних положень та вироблено практичні рекомендації щодо удосконалення розвитку партнерських відносин досліджуваного підприємства в системі маркетингу підприємства. Зроблено висновок, що підприємству доцільно активно формувати програми лояльності за такими напрямами: довіра персоналу до керівництва підприємства; справедливість відносин, що складаються у співробітника із представниками менеджменту підприємства; задоволеність роботою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпартнерський підхідuk_UA
dc.subjectвхідний контрольuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectсектор діяльностіuk_UA
dc.subjectринкове функціонуванняuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectpartnership approachuk_UA
dc.subjectincoming controluk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectmarket functioninguk_UA
dc.subjectsector of activityuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterprise on the basis of partnership approach (on the example of Boryspil Metalware Plant LLC of Kyiv region)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:658.114uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Churyp.pdf480,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.