Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області)
Other Titles: Management of marketing activities of the enterprise on the basis of partnership approach (on the example of Boryspil Metalware Plant LLC of Kyiv region)
Authors: Чурип, Богдан Олександрович
Churyp, Bohdan
Keywords: маркетингова діяльність;партнерський підхід;вхідний контроль;якість;сектор діяльності;ринкове функціонування;marketing activity;partnership approach;incoming control;quality;market functioning;sector of activity
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Чурип Б.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі партнерського підходу (на прикладі ТОВ «Бориспільський завод металоконструкцій» Київської області : кваліфікаційна робота магістра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: В.А. Биба, доцент. Біла Церква, 2023. 98 с.
Abstract: В роботі було досліджено розвиток теоретичних положень та вироблено практичні рекомендації щодо удосконалення розвитку партнерських відносин досліджуваного підприємства в системі маркетингу підприємства. Зроблено висновок, що підприємству доцільно активно формувати програми лояльності за такими напрямами: довіра персоналу до керівництва підприємства; справедливість відносин, що складаються у співробітника із представниками менеджменту підприємства; задоволеність роботою.
Description: The paper investigated the development of theoretical provisions and the development of practical recommendations for improving the development of partnership relations of the researched company in the company's marketing system. It was concluded that it is expedient for the enterprise to actively form consumer loyalty programs in the following directions: the trust of the staff in the management of the enterprise; the fairness of the employee's relationship with representatives of the company's management; job satisfaction.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9511
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:658.114
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Churyp.pdf480,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.