Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297
Назва: Напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»)
Інші назви: Directions of enterprises ensuring competitiveness in the increased competition conditions (based on the materials of Bila Tserkva "Taburetka" storehouse)
Автори: Пархомець, Софія Павлівна
Parkhomets, Sofiia
Ключові слова: конкурентоспроможність;підприємство;конкуренція;економічне середовище;маркетинг;успіх;продукт;ринкова ціна;конкуренти;competitiveness;enterprise;competition;economic environment;marketing;success;product;market price;competitors
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Пархомець С.П. Напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Д. М. Утеченко, доцент. Біла Церква, 2023. 97 с.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз конкурентоспроможності підприємства «Табуретка» (ТОВ «Зручно Купувати»). За результатами оцінки, підприємство має середній рівень конкурентоспроможності. Було виявлено такі слабкі сторони як: недозавантаження виробничих потужностей, низький ступінь комунікації між підрозділами, середній відсоток браку, брак проведення маркетингових досліджень. Визначено основні фактори, які впливають на конкурентоспроможність магазину "Табуретка": асортимент продукції; якість продукції; цінова політика; маркетингова діяльність; управління взаємовідносинами з клієнтами.
Опис: An analysis of the competitiveness of the enterprise «Taburetka» (LLC «Convenient to Buy») was carried out. According to the evaluation results, the enterprise has an average level of competitiveness. Weaknesses such as underutilization of production capacity, low communication between departments, average defect percentage, and lack of marketing research were identified. The main factors influencing the competitiveness of the Taburetka store were chosen as: product range; product quality; pricing policy; marketing activities; customer relationship management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297
УДК: 005.332.4
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархомець С.П..pdf441,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.