Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархомець, Софія Павлівна-
dc.contributor.authorParkhomets, Sofiia-
dc.date.accessioned2023-12-30T18:02:12Z-
dc.date.available2023-12-30T18:02:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПархомець С.П. Напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Д. М. Утеченко, доцент. Біла Церква, 2023. 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297-
dc.descriptionAn analysis of the competitiveness of the enterprise «Taburetka» (LLC «Convenient to Buy») was carried out. According to the evaluation results, the enterprise has an average level of competitiveness. Weaknesses such as underutilization of production capacity, low communication between departments, average defect percentage, and lack of marketing research were identified. The main factors influencing the competitiveness of the Taburetka store were chosen as: product range; product quality; pricing policy; marketing activities; customer relationship management.uk_UA
dc.description.abstractЗдійснено аналіз конкурентоспроможності підприємства «Табуретка» (ТОВ «Зручно Купувати»). За результатами оцінки, підприємство має середній рівень конкурентоспроможності. Було виявлено такі слабкі сторони як: недозавантаження виробничих потужностей, низький ступінь комунікації між підрозділами, середній відсоток браку, брак проведення маркетингових досліджень. Визначено основні фактори, які впливають на конкурентоспроможність магазину "Табуретка": асортимент продукції; якість продукції; цінова політика; маркетингова діяльність; управління взаємовідносинами з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectекономічне середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectпродуктuk_UA
dc.subjectринкова цінаuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjecteconomic environmentuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectmarket priceuk_UA
dc.subjectcompetitorsuk_UA
dc.titleНапрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»)uk_UA
dc.title.alternativeDirections of enterprises ensuring competitiveness in the increased competition conditions (based on the materials of Bila Tserkva "Taburetka" storehouse)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc005.332.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархомець С.П..pdf441,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.