Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297
Title: Напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»)
Other Titles: Directions of enterprises ensuring competitiveness in the increased competition conditions (based on the materials of Bila Tserkva "Taburetka" storehouse)
Authors: Пархомець, Софія Павлівна
Parkhomets, Sofiia
Keywords: конкурентоспроможність;підприємство;конкуренція;економічне середовище;маркетинг;успіх;продукт;ринкова ціна;конкуренти;competitiveness;enterprise;competition;economic environment;marketing;success;product;market price;competitors
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Пархомець С.П. Напрями забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах загострення конкурентної боротьби (за матеріалами магазин меблів «Табуретка»): Кваліфікаційна робота магістра: (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Д. М. Утеченко, доцент. Біла Церква, 2023. 97 с.
Abstract: Здійснено аналіз конкурентоспроможності підприємства «Табуретка» (ТОВ «Зручно Купувати»). За результатами оцінки, підприємство має середній рівень конкурентоспроможності. Було виявлено такі слабкі сторони як: недозавантаження виробничих потужностей, низький ступінь комунікації між підрозділами, середній відсоток браку, брак проведення маркетингових досліджень. Визначено основні фактори, які впливають на конкурентоспроможність магазину "Табуретка": асортимент продукції; якість продукції; цінова політика; маркетингова діяльність; управління взаємовідносинами з клієнтами.
Description: An analysis of the competitiveness of the enterprise «Taburetka» (LLC «Convenient to Buy») was carried out. According to the evaluation results, the enterprise has an average level of competitiveness. Weaknesses such as underutilization of production capacity, low communication between departments, average defect percentage, and lack of marketing research were identified. The main factors influencing the competitiveness of the Taburetka store were chosen as: product range; product quality; pricing policy; marketing activities; customer relationship management.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9297
metadata.dc.identifier.udc: 005.332.4
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пархомець С.П..pdf441,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.