Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
Назва: Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови.
Інші назви: Bidirectional motivation effect in the process of learning French as a second foreign language.
Автори: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Ключові слова: мотивація, автономія; процес навчання; учасники процесу навчання; друга іноземна мова;motivation; autonomy; learning process; participants in the learning process; second foreign language
Дата публікації: 30-жов-2020
Видавництво: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Столбецька С.Б. Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови./ С.Б. Столбецька // Теорія і технологія іншомовної освіти: матеріали IV (VIII) Міжнародної науково-практичної конференції (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 30 жовтня 2020 р.). – Київ, 2020. - С. 97-99.
Короткий огляд (реферат): У даній публікації процес мотивації навчання французької мови досліджується як двобічний процес. Акцентується увага на взаємозв’язок між мотивацією студента й мотивацією викладача. Автономія студента розглядається як один із шляхів підвищення ефективності процесу навчання.
Опис: In this publication, the motivational process for learning French is explored as a two-way process. Emphasis is placed on the relationship between student motivation and teacher motivation. Student autonomy is seen as a way to increase the efficiency of the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
УДК: УДК 378.147:811'133.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dvobichnyy_efekt_m.pdf509,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.