Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
Title: | Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови. |
Other Titles: | Bidirectional motivation effect in the process of learning French as a second foreign language. |
Authors: | Столбецька, Світлана Борисівна Stolbetska, Svitlana |
Keywords: | мотивація, автономія; процес навчання; учасники процесу навчання; друга іноземна мова;motivation; autonomy; learning process; participants in the learning process; second foreign language |
Issue Date: | 30-Oct-2020 |
Publisher: | НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Столбецька С.Б. Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови./ С.Б. Столбецька // Теорія і технологія іншомовної освіти: матеріали IV (VIII) Міжнародної науково-практичної конференції (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 30 жовтня 2020 р.). – Київ, 2020. - С. 97-99. |
Abstract: | У даній публікації процес мотивації навчання французької мови досліджується як двобічний процес. Акцентується увага на взаємозв’язок між мотивацією студента й мотивацією викладача. Автономія студента розглядається як один із шляхів підвищення ефективності процесу навчання. |
Description: | In this publication, the motivational process for learning French is explored as a two-way process. Emphasis is placed on the relationship between student motivation and teacher motivation. Student autonomy is seen as a way to increase the efficiency of the learning process. |
URI: | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928 |
metadata.dc.identifier.udc: | УДК 378.147:811'133.1 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
dvobichnyy_efekt_m.pdf | 509,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.