Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
Title: Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови.
Other Titles: Bidirectional motivation effect in the process of learning French as a second foreign language.
Authors: Столбецька, Світлана Борисівна
Stolbetska, Svitlana
Keywords: мотивація, автономія; процес навчання; учасники процесу навчання; друга іноземна мова;motivation; autonomy; learning process; participants in the learning process; second foreign language
Issue Date: 30-Oct-2020
Publisher: НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Столбецька С.Б. Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови./ С.Б. Столбецька // Теорія і технологія іншомовної освіти: матеріали IV (VIII) Міжнародної науково-практичної конференції (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 30 жовтня 2020 р.). – Київ, 2020. - С. 97-99.
Abstract: У даній публікації процес мотивації навчання французької мови досліджується як двобічний процес. Акцентується увага на взаємозв’язок між мотивацією студента й мотивацією викладача. Автономія студента розглядається як один із шляхів підвищення ефективності процесу навчання.
Description: In this publication, the motivational process for learning French is explored as a two-way process. Emphasis is placed on the relationship between student motivation and teacher motivation. Student autonomy is seen as a way to increase the efficiency of the learning process.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
metadata.dc.identifier.udc: УДК 378.147:811'133.1
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dvobichnyy_efekt_m.pdf509,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.