Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтолбецька, Світлана Борисівна-
dc.contributor.authorStolbetska, Svitlana-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:39:04Z-
dc.date.available2021-03-23T09:39:04Z-
dc.date.issued2020-10-30-
dc.identifier.citationСтолбецька С.Б. Двобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови./ С.Б. Столбецька // Теорія і технологія іншомовної освіти: матеріали IV (VIII) Міжнародної науково-практичної конференції (НПУ ім. М. П. Драгоманова, 30 жовтня 2020 р.). – Київ, 2020. - С. 97-99.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/5928-
dc.descriptionIn this publication, the motivational process for learning French is explored as a two-way process. Emphasis is placed on the relationship between student motivation and teacher motivation. Student autonomy is seen as a way to increase the efficiency of the learning process.uk_UA
dc.description.abstractУ даній публікації процес мотивації навчання французької мови досліджується як двобічний процес. Акцентується увага на взаємозв’язок між мотивацією студента й мотивацією викладача. Автономія студента розглядається як один із шляхів підвищення ефективності процесу навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ ім. М.П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectмотивація, автономія; процес навчання; учасники процесу навчання; друга іноземна моваuk_UA
dc.subjectmotivation; autonomy; learning process; participants in the learning process; second foreign languageuk_UA
dc.titleДвобічний ефект мотивації у процесі навчання французької як другої іноземної мови.uk_UA
dc.title.alternativeBidirectional motivation effect in the process of learning French as a second foreign language.uk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udcУДК 378.147:811'133.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dvobichnyy_efekt_m.pdf509,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.