Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородіна, Єлизавета Анатоліївна-
dc.contributor.authorBorodina, Yelyzaveta-
dc.date.accessioned2024-06-27T07:15:33Z-
dc.date.available2024-06-27T07:15:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБородіна Є. А. Формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлу / Є. А. Бородіна; наук. керівник Н. В. Коваль // Молодь – аграрній науці і виробництву. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 24 квітня 2024 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2024. С. 24-26.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083-
dc.descriptionThe theoretical and practical aspects of the formation of a marketing complex for the products of own brands of retail trade enterprises of Ukraine are considered. Recommendations on optimizing their marketing mix are provided.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні та практичні аспекти формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств роздрібної торгівлі України. Надано рекомендації щодо оптимізації їх маркетинг-міксу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинг-мікс, власна торгова марка, приватна марка, ритейл, конкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectmarketing mix, own brand, private label, retail, competitivenessuk_UA
dc.titleФормування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлуuk_UA
dc.title.alternativeFormation of a marketing complex for products of own brands of retail enterprisesuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc005.936.43:339.35uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородіна.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.