Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083
Title: Формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлу
Other Titles: Formation of a marketing complex for products of own brands of retail enterprises
Authors: Бородіна, Єлизавета Анатоліївна
Borodina, Yelyzaveta
Keywords: маркетинг-мікс, власна торгова марка, приватна марка, ритейл, конкурентоспроможність;marketing mix, own brand, private label, retail, competitiveness
Issue Date: 2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Бородіна Є. А. Формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлу / Є. А. Бородіна; наук. керівник Н. В. Коваль // Молодь – аграрній науці і виробництву. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 24 квітня 2024 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2024. С. 24-26.
Abstract: Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств роздрібної торгівлі України. Надано рекомендації щодо оптимізації їх маркетинг-міксу.
Description: The theoretical and practical aspects of the formation of a marketing complex for the products of own brands of retail trade enterprises of Ukraine are considered. Recommendations on optimizing their marketing mix are provided.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083
metadata.dc.identifier.udc: 005.936.43:339.35
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бородіна.pdf1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.