Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083
Назва: Формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлу
Інші назви: Formation of a marketing complex for products of own brands of retail enterprises
Автори: Бородіна, Єлизавета Анатоліївна
Borodina, Yelyzaveta
Ключові слова: маркетинг-мікс, власна торгова марка, приватна марка, ритейл, конкурентоспроможність;marketing mix, own brand, private label, retail, competitiveness
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бородіна Є. А. Формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств ритейлу / Є. А. Бородіна; наук. керівник Н. В. Коваль // Молодь – аграрній науці і виробництву. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти, 24 квітня 2024 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2024. С. 24-26.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування комплексу маркетингу на продукцію власних торгових марок підприємств роздрібної торгівлі України. Надано рекомендації щодо оптимізації їх маркетинг-міксу.
Опис: The theoretical and practical aspects of the formation of a marketing complex for the products of own brands of retail trade enterprises of Ukraine are considered. Recommendations on optimizing their marketing mix are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12083
УДК: 005.936.43:339.35
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородіна.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.