Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952
Назва: Використання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі
Інші назви: The use of translation transformations in advertising media discourse
Автори: Кириленко, Максим Олександрович
Kyrylenko, Maksym
Ключові слова: перекладач;translator;реклама;advertising;штучний інтелект;artificial intelligence
Дата публікації: 22-бер-2024
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Кириленко М. О. Використання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі / М. О. Кириленко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні в умовах сучасних освітніх реалій : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 21-22 березня 2024 р.). – Біла Церква, 2024. – С. 31-32.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядаються основні способи перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі.
Опис: Theses consider quality control of translations as an important stage of a translator's work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952
УДК: 81'253:659.1:004.4'27
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_pe.pdf561,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.