Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, Максим Олександрович-
dc.contributor.authorKyrylenko, Maksym-
dc.date.accessioned2024-06-21T10:31:27Z-
dc.date.available2024-06-21T10:31:27Z-
dc.date.issued2024-03-22-
dc.identifier.citationКириленко М. О. Використання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі / М. О. Кириленко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні в умовах сучасних освітніх реалій : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 21-22 березня 2024 р.). – Біла Церква, 2024. – С. 31-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952-
dc.descriptionTheses consider quality control of translations as an important stage of a translator's work.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах розглядаються основні способи перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський НАУuk_UA
dc.subjectперекладачuk_UA
dc.subjecttranslatoruk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleВикористання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсіuk_UA
dc.title.alternativeThe use of translation transformations in advertising media discourseuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc81'253:659.1:004.4'27uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_pe.pdf561,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.