Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952
Title: Використання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі
Other Titles: The use of translation transformations in advertising media discourse
Authors: Кириленко, Максим Олександрович
Kyrylenko, Maksym
Keywords: перекладач;translator;реклама;advertising;штучний інтелект;artificial intelligence
Issue Date: 22-Mar-2024
Publisher: Білоцерківський НАУ
Citation: Кириленко М. О. Використання перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі / М. О. Кириленко // Актуальні питання інтернаціоналізації вищої освіти в Україні в умовах сучасних освітніх реалій : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (БНАУ, 21-22 березня 2024 р.). – Біла Церква, 2024. – С. 31-32.
Abstract: У тезах розглядаються основні способи перекладацьких трансформацій в рекламному медіадискурсі.
Description: Theses consider quality control of translations as an important stage of a translator's work.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11952
metadata.dc.identifier.udc: 81'253:659.1:004.4'27
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykorystannia_pe.pdf561,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.