Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліцька, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorFilitska, Oleksandra-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:36:11Z-
dc.date.available2024-06-11T11:36:11Z-
dc.date.issued2024-02-11-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11699-
dc.descriptionФіліцька О.О. Використання інтерактивних методів навчання в аграрних закладах вищої освіти. Професійний розвиток: методологічна основа та інноваційні технології: матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації (м. Львів 1 січня – 11 лютого 2024 р.) . Львів – Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 228-231.uk_UA
dc.description.abstractСтворення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості є головною метою української освітньої системи, що сприяє формуванню інтелектуального потенціалу нації як найвищої цінності суспільства, котре гостро відчуває потребу у високоосвічених кадрах. Особлива увага приділяється підготовці спеціалістів аграрної галузі, адже подальший розвиток людства неможливий без сільськогосподарського виробництва, що складає основу його існування. Становлення майбутнього фахівця агропромислового комплексу безпосередньо залежить від формування належних особистісних якостей, здобуття наукових фахових знань, умінь та навичок, що необхідні для виконання ним професійних обов'язків. Сучасний стан розвитку аграрної освіти характеризується новими підходами, її модернізацією, реформуванням та переглядом організа-ційно-педагогічних форм підготовки сучасних фахівців, формування професійної компетентності під час навчання. Тому, актуальним питанням сьогодення є дослідження сутності інтерактивного навчання та визначення ефективності його застосування у закладах вищої освіти, зокрема, при підготовці спеціалістів аграрного сектору. Creating conditions for the development and self-realisation of each individual is the main goal of the Ukrainian educational system, which contributes to the formation of the nation's intellectual potential as the highest value of society, which is in dire need of highly educated personnel. Particular attention is paid to the training of agricultural specialists, as further development of humanity is impossible without agricultural production, which is the basis of its existence. The formation of a future specialist in the agro-industrial complex directly depends on the formation of appropriate personal qualities, acquisition of scientific professional knowledge, skills and abilities necessary for the performance of professional duties. The current state of development of agrarian education is characterised by new approaches, its modernisation, reform and revision of organisational and pedagogical forms of training of modern specialists, and the formation of professional competence during training. Therefore, an urgent issue of today is to study the essence of interactive learning and determine the effectiveness of its application in higher education institutions, in particular, in the training of agricultural specialists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherLiha-Presuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи; interactive methodsuk_UA
dc.subjectосвітній процес; educational processuk_UA
dc.subjectкейс-метод; case studyuk_UA
dc.subjectмозковий штурм; brainstorminguk_UA
dc.subjectдискусія; discussionuk_UA
dc.subjectділова гра; business gameuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання в аграрних закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeUsing interactive teaching methods in agricultural higher educationuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_interaktyvnykh.pdf757,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.