Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992
Title: Омнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі
Other Titles: Omnicity as a strategy for forming the assortment of large-format retail enterprises
Authors: Шевченко, Алла Олексіївна
Shevchenko, Alla
Keywords: товарний асортимент, крупноформатні підприємства, роздрібна торгівля, збут продукції, омнікальні стратегії розвитку;product range, large-scale enterprises, retail trade, product sales, omnibus development strategies
Issue Date: 2021
Publisher: Поліський національний університет
Citation: Шевченко А.О. Омнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі. Механізми управління розвитком територій. Збірник наукових праць. м. Житомир, 2021. С.56-58.
Abstract: Розглянуто особливості формування товарного асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі з використанням омнікальних комунікацій. Розкрито особливості використання нових форматів торгівлі у будівельних гіпермаркетах.
Description: The peculiarities of the formation of the product range of large-scale retail enterprises using omnichannel communications are considered. The peculiarities of the use of new trade formats in construction hypermarkets are revealed
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf59,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.