Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992
Назва: Омнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі
Інші назви: Omnicity as a strategy for forming the assortment of large-format retail enterprises
Автори: Шевченко, Алла Олексіївна
Shevchenko, Alla
Ключові слова: товарний асортимент, крупноформатні підприємства, роздрібна торгівля, збут продукції, омнікальні стратегії розвитку;product range, large-scale enterprises, retail trade, product sales, omnibus development strategies
Дата публікації: 2021
Видавництво: Поліський національний університет
Бібліографічний опис: Шевченко А.О. Омнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі. Механізми управління розвитком територій. Збірник наукових праць. м. Житомир, 2021. С.56-58.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування товарного асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі з використанням омнікальних комунікацій. Розкрито особливості використання нових форматів торгівлі у будівельних гіпермаркетах.
Опис: The peculiarities of the formation of the product range of large-scale retail enterprises using omnichannel communications are considered. The peculiarities of the use of new trade formats in construction hypermarkets are revealed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf59,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.