Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Алла Олексіївна-
dc.contributor.authorShevchenko, Alla-
dc.date.accessioned2024-02-13T17:36:42Z-
dc.date.available2024-02-13T17:36:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевченко А.О. Омнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі. Механізми управління розвитком територій. Збірник наукових праць. м. Житомир, 2021. С.56-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9992-
dc.descriptionThe peculiarities of the formation of the product range of large-scale retail enterprises using omnichannel communications are considered. The peculiarities of the use of new trade formats in construction hypermarkets are revealeduk_UA
dc.description.abstractРозглянуто особливості формування товарного асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівлі з використанням омнікальних комунікацій. Розкрито особливості використання нових форматів торгівлі у будівельних гіпермаркетах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПоліський національний університетuk_UA
dc.subjectтоварний асортимент, крупноформатні підприємства, роздрібна торгівля, збут продукції, омнікальні стратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectproduct range, large-scale enterprises, retail trade, product sales, omnibus development strategiesuk_UA
dc.titleОмнікальність як стратегія формування асортименту крупноформатних підприємств роздрібної торгівліuk_UA
dc.title.alternativeOmnicity as a strategy for forming the assortment of large-format retail enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf59,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.