Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9861
Title: Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії
Other Titles: Branding as an effective tool for increasing the efficiency of the company's activities
Authors: Захарченко, Оксана Володимирівна
Zaxarchenko, Oksana
Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Keywords: ефективний брендинг;effective branding;ідентичність бренду;brand identity;діяльність компанії;company activity;стратегічне управління;strategic management;розвиток бізнесу;business development
Issue Date: 14-Apr-2023
Publisher: БНАУ
Citation: Захарченко О.В., Батажок С. Г. Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 14 квітня 2023 р.). Біла Церква: БНАУ, 2023. С.61-64.
Abstract: Брендинг у контексті бізнесу – це безперервний процес формування суспільного сприйняття компанії.
Description: Branding in the business context is a continuous process of social formation perception of the company.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9861
metadata.dc.identifier.udc: 659.127.6
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Branding as an effective tool.pdf572,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.