Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9861
Назва: Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії
Інші назви: Branding as an effective tool for increasing the efficiency of the company's activities
Автори: Захарченко, Оксана Володимирівна
Zaxarchenko, Oksana
Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Ключові слова: ефективний брендинг;effective branding;ідентичність бренду;brand identity;діяльність компанії;company activity;стратегічне управління;strategic management;розвиток бізнесу;business development
Дата публікації: 14-кві-2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Захарченко О.В., Батажок С. Г. Брендинг як дієвий інструмент підвищення ефективності діяльності компанії. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 14 квітня 2023 р.). Біла Церква: БНАУ, 2023. С.61-64.
Короткий огляд (реферат): Брендинг у контексті бізнесу – це безперервний процес формування суспільного сприйняття компанії.
Опис: Branding in the business context is a continuous process of social formation perception of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9861
УДК: 659.127.6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Branding as an effective tool.pdf572,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.