Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762
Title: Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств
Other Titles: Principles of formation of marketing strategies of agricultural enterprises
Authors: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Irina
Keywords: маркетинг, маркетингова стратегія, аграрні підприємства;marketing, marketing strategy, agricultural enterprises
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств / І.В. Артімонова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. – Харків, 2010. – № 97. – С. 3–11.
Abstract: У статті розкрито теоретичні аспекти сутності господарсько-маркетингової стратегії. Сформовано особливості формування маркетингових стратегій на вітчизняних аграрних підприємствах в ринкових умовах. Обгрунтовано структурну схему маркетингових стратегій.
Description: The article reveals the theoretical aspects of the essence of economic and marketing strategy. Peculiarities of formation of marketing strategies at domestic agricultural enterprises in market conditions are formed. The structural scheme of marketing strategies is substantiated.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762
metadata.dc.identifier.udc: 658.81:631.11
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Principles_of_formation.pdf261,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.