Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Irina-
dc.date.accessioned2024-02-08T07:17:25Z-
dc.date.available2024-02-08T07:17:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗасади формування маркетингових стратегій агропідприємств / І.В. Артімонова // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. – Харків, 2010. – № 97. – С. 3–11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9762-
dc.descriptionThe article reveals the theoretical aspects of the essence of economic and marketing strategy. Peculiarities of formation of marketing strategies at domestic agricultural enterprises in market conditions are formed. The structural scheme of marketing strategies is substantiated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні аспекти сутності господарсько-маркетингової стратегії. Сформовано особливості формування маркетингових стратегій на вітчизняних аграрних підприємствах в ринкових умовах. Обгрунтовано структурну схему маркетингових стратегій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингова стратегія, аграрні підприємстваuk_UA
dc.subjectmarketing, marketing strategy, agricultural enterprisesuk_UA
dc.titleЗасади формування маркетингових стратегій агропідприємствuk_UA
dc.title.alternativePrinciples of formation of marketing strategies of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc658.81:631.11uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Principles_of_formation.pdf261,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.