Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9727
Title: Оцінка стратегії управління конкурентоспроможністю компанії
Other Titles: Assessment of the company's competitiveness management strategy
Authors: Устименко, Максим Євгенійович
Ustymenko, Maksym
Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Keywords: форми конкурентоспроможності;forms of competitiveness;ринок молочних продуктів;dairy products market;стратегія управління;strategy managemen;SWOT-аналіз;SWOT analysis;бренд ТМ «Молокія»;TM brand "Molokia"
Issue Date: 16-Nov-2023
Publisher: БНАУ
Citation: Устименко М.Є., Батажок С.Г. Оцінка стратегії управління конкурентоспроможністю компанії // Наукові пошуки молоді у ХХ столітті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції магістрантів і молодих дослідників. Біла Церква: БНАУ, 16 листопада 2023р. С. 153-156.
Abstract: На даний час світовий ринок молочних продуктів зростає, в той час вітчизняний зазнає все нових і нових проблем та випробувань, що ставить питання необхідності ефективного управління конкурентоспроможністю компаній в цих умовах.
Description: Currently, the world market for dairy products is growing, while the domestic market is suffering new and new problems and trials, which raises the question of the need for effective management competitiveness of companies in these conditions.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9727
metadata.dc.identifier.udc: 658.114.4/.5:005.21
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Assessment of the company's competitiveness.pdf429,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.