Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9727
Назва: Оцінка стратегії управління конкурентоспроможністю компанії
Інші назви: Assessment of the company's competitiveness management strategy
Автори: Устименко, Максим Євгенійович
Ustymenko, Maksym
Батажок, Світлана Григорівна
Batazhok, Svitlana
Ключові слова: форми конкурентоспроможності;forms of competitiveness;ринок молочних продуктів;dairy products market;стратегія управління;strategy managemen;SWOT-аналіз;SWOT analysis;бренд ТМ «Молокія»;TM brand "Molokia"
Дата публікації: 16-лис-2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Устименко М.Є., Батажок С.Г. Оцінка стратегії управління конкурентоспроможністю компанії // Наукові пошуки молоді у ХХ столітті: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції магістрантів і молодих дослідників. Біла Церква: БНАУ, 16 листопада 2023р. С. 153-156.
Короткий огляд (реферат): На даний час світовий ринок молочних продуктів зростає, в той час вітчизняний зазнає все нових і нових проблем та випробувань, що ставить питання необхідності ефективного управління конкурентоспроможністю компаній в цих умовах.
Опис: Currently, the world market for dairy products is growing, while the domestic market is suffering new and new problems and trials, which raises the question of the need for effective management competitiveness of companies in these conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9727
УДК: 658.114.4/.5:005.21
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Assessment of the company's competitiveness.pdf429,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.