Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720
Title: Сутність та класифікація маркетингових стратегій підприємства
Other Titles: The essence and classification of marketing strategies of the enterprise
Authors: Дякович, Роман Андрійович
Diakovych, Roman
Keywords: маркетингова стратегія, модель, маркетингові інструменти, класифікація;marketing strategy, model, marketing tools, classification
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Дякович Р. А. Сутність та класифікація маркетингових стратегій підприємства / Р. А. Дякович; наук. керівник Н. В. Коваль // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників, 16 листопада 2023 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2023. С. 38-40.
Abstract: Проаналізовано підходи науковців до трактування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Висвітлено суттєві ознаки та запропоновано власне визначення дефініції «маркетингова стратегія підприємства». Розроблено узагальнену класифікацію маркетингових стратегій, обґрунтовано переваги її використання з метою скорочення витрат на планування і впровадження стратегії.
Description: The approaches of scientists to the interpretation of the concept of "enterprise marketing strategy" are analyzed. Essential features are highlighted and a proper definition of the definition "marketing strategy of the enterprise" is proposed. A generalized classification of marketing strategies has been developed, the advantages of its use in order to reduce the costs of planning and strategy implementation have been substantiated.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:005.21:658.114
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дякович.pdf1,5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.