Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДякович, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorDiakovych, Roman-
dc.date.accessioned2024-02-07T11:07:25Z-
dc.date.available2024-02-07T11:07:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДякович Р. А. Сутність та класифікація маркетингових стратегій підприємства / Р. А. Дякович; наук. керівник Н. В. Коваль // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників, 16 листопада 2023 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2023. С. 38-40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720-
dc.descriptionThe approaches of scientists to the interpretation of the concept of "enterprise marketing strategy" are analyzed. Essential features are highlighted and a proper definition of the definition "marketing strategy of the enterprise" is proposed. A generalized classification of marketing strategies has been developed, the advantages of its use in order to reduce the costs of planning and strategy implementation have been substantiated.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано підходи науковців до трактування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Висвітлено суттєві ознаки та запропоновано власне визначення дефініції «маркетингова стратегія підприємства». Розроблено узагальнену класифікацію маркетингових стратегій, обґрунтовано переваги її використання з метою скорочення витрат на планування і впровадження стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія, модель, маркетингові інструменти, класифікаціяuk_UA
dc.subjectmarketing strategy, model, marketing tools, classificationuk_UA
dc.titleСутність та класифікація маркетингових стратегій підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe essence and classification of marketing strategies of the enterpriseuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.138:005.21:658.114uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дякович.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.