Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720
Назва: Сутність та класифікація маркетингових стратегій підприємства
Інші назви: The essence and classification of marketing strategies of the enterprise
Автори: Дякович, Роман Андрійович
Diakovych, Roman
Ключові слова: маркетингова стратегія, модель, маркетингові інструменти, класифікація;marketing strategy, model, marketing tools, classification
Дата публікації: 2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Дякович Р. А. Сутність та класифікація маркетингових стратегій підприємства / Р. А. Дякович; наук. керівник Н. В. Коваль // Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників, 16 листопада 2023 р., м. Біла Церква. - Біла Церква : БНАУ, 2023. С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи науковців до трактування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Висвітлено суттєві ознаки та запропоновано власне визначення дефініції «маркетингова стратегія підприємства». Розроблено узагальнену класифікацію маркетингових стратегій, обґрунтовано переваги її використання з метою скорочення витрат на планування і впровадження стратегії.
Опис: The approaches of scientists to the interpretation of the concept of "enterprise marketing strategy" are analyzed. Essential features are highlighted and a proper definition of the definition "marketing strategy of the enterprise" is proposed. A generalized classification of marketing strategies has been developed, the advantages of its use in order to reduce the costs of planning and strategy implementation have been substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9720
УДК: 339.138:005.21:658.114
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дякович.pdf1,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.